Kundservice: 09 – 530 6140 (arbetsdagar 08.00-15.30)
MYYRMÄEN HUOLTO
Vi är ett regionalt fastighetsförvaltningsbolag som ägs av våra bostadsrättsföreningar. Vi producerar fastighetsskötsel, förvaltning och regional parkeringsservice. Syftet med vår verksamhet är att vara en nära och pålitlig partner för kunderna i vardagen med att bo och äga.
Tacksam kund
Glad personal
Solid affär
BESTÄLL ET MÄKLARCERTIFIKAT OCH ANDRA DOKUMENT
I vår webbutik kan du beställa våra tjänster som du vill. Du kan beställa och betala fastighetsinspektörsintyg, låneandelsberäkningar och husboksutdrag.
FILLA UPP FELANMÄLAN
Genom att fylla i en felanmälan gör du en underhållsbegäran till fastighetsskötaren för objektet. Underhållsarbeten utförs på vardagar mellan 07:00 och 15:30
GÖR EN OMBYGGNINGSANMÄLAN
Meddela om framtida lägenhetsreparationer och förändringar.
SE UNDERHÅLLSAVGIFTER OCH FINANSIELL INFORMATION
Du kan hitta din lägenhets underhållsavgifter och annan betalningsinformation på Tampuri-invånarnas hemsida
Elektroniska tjänster
*alla elektroniska tjänster är på Finska
Bastupass. Att ta och avboka ett bastupass avtalas med vår kundtjänst. För att undvika förvirring kan du inte komma överens om ett bastupass med den tidigare boende.
Ring 09-530 6140
Inga nycklar?
Fastighetsskötaren ansvarar för att dörren öppnas under arbetstid
07:00-15:30 Vid andra tillfällen, kontakta 09-530 61430
Parkering. Hyra och uppsägning av parkeringsplats kan endast avtalas med vår kundtjänst.
Ring 09-530 6140
Jourhavande befäl. Felanmälan görs mellan 07:00 och 15:30 till felanmälansoperatören på 09-530 61430. Efter arbetstid och på helger nås jourhavande operatör på 040 731 1436
Något annat? Kontakta vår kundtjänst så hjälper vi till så gott vi kan.
Ring 09-530 6140